Beställningarna från webbshoppen kommer att dyka upp i din kassa på en separat flik där du kan se all nödvändig information om beställningen och gästen.
Open online & QR-kod beställning direkt in i ditt kassasystem
Passa både OPEN One & OPEN TWO
Fast månadskostnad
Med OPEN Order kan din kund, hemifrån eller på väg till restaurangen, beställa direkt från webbshoppen på din hemsida – något som eliminerar köer, väntetid samt låter gästen hämta maten vid önskad tidpunkt.
OPEN Order är direkt ansluten till kassan. Artiklar och priser synkroniseras direkt till webbshoppen, vilket gör att du bara behöver underhålla en meny.
Beställningarna från webbshoppen kommer att dyka upp i din kassa på en separat flik där du kan se all nödvändig information om beställningen och gästen.
En köksbiljett kommer också att skickas till köket enligt dina inställningar så att du kan förbereda maten i tid.
Kunden får ett ordernummer och ett mail med bekräftelse på sin beställning.
Med OPEN Order In-Seat kan gästerna själva beställa maten direkt vid bordet, utan stress eller behöva köa. Genom att scanna en QR-kod på bordet kan de beställa och betala för maten – en lösning som sparar tid både för gästerna och restaurangen.
Låt dina gäster beställa i sin egen takt i självbetjäningskassan. Detta ger din personal tid att fokusera på matlagning och service.
OPEN Express är en självbetjäningskassa där slutkunden kan beställa sin mat på restaurangen i en självbetjäningskiosk. Lösningen stödjer take away och platsbeställningar samt betalningar med Swish, VIPPS och Mobile Pay.
Menyn synkroniseras från kassasystemet, så du behöver bara underhålla en meny. Beställningarna skickas direkt till din kassa och hanteras som externa beställningar, med bongutskrift i köket enligt din normala uppsättning.
OPEN Express kan även kombineras med ett KDS-system (digitala köksbongar), med informationsskärmar i kök och mot kund.